SEARCH

úterý 3. listopadu 2015

#5 Večerní procházky

Ahoj ahoj!! Vítám Vás u dalšího článku s docela neobvyklým nadpisem. Večerní procházky. Tohle téma mě napadlo právě při takovéhle procházce. Můžeme jít na to,co říkáte? :D

Jak už název vypovídá,bude to o procházkách. Já se nejraději procházím večer,protože začíná západ slunce,lesní zvěř začíná vylézat,hejna ptáků na obloze a je to úžasný žrout času.

Moje výbava na takovéhle "výpravy": foťák,mobil (hudba),sluchátka a úžasná šála. Toť vše. Nic víc k tomu nepotřebuji.

Takovéhle procházky mám ráda ,protože se při nich úžasně přemýšlí,poslouchá hudba,vymýšlejí témata na články,pozoruje dokonalá příroda,fotí a je to relax po náročném dni.
Nalézám při nich nová a neobjevená  místa a trochu mě mrzí,že jsem je nenašla dříve. A já jsem si uvědomila,že tu přírodu prostě miluji.

Tak a tohle je úplný konec.Budu se na Vás těšit u dalšího článku. Bye bye sweethearts 

P.S. Chodíte také na procházky? Máte rádi přírodu? Jak si užíváte poslední podzimní měsíc?

Zde jsou fotky,které jsem vyfotila během mé "výpravy do neznáma".














Adele-Hello


  

2 komentáře :

Unknown řekl(a)...

Na procházky nechodím, ale asi začnu 😃💞 Ty fotky jsou krásné ✨

Unknown řekl(a)...

Určitě začni :) Děkuji mooc :*

Okomentovat